Google+ Pozycjonowanie stron SEO, pozycjoner, reklama internetowa, marketing SEM, z Piotrem

piątek, 28 grudnia 2012

Słowa kluczowe, frazy, keywords

Jak wiadomo, od lat pozycjonowania, ustalenie słów kluczowych, zarówno tych w metadanych, jak i w pozycjonowaniu jest czymś niezmiernie ważnym, dla tego gdy, ktoś chce Ci wcisnąć słowa kluczowe za horrendalną cenę. NIE! nie rób tego, nie płać to błąd więc nie daj się rolować! Oraz nie daj się wykorzystywać! Ze względu na znajomość rynku, wiem o tym, że słowo kluczowe, a mianowicie słowa i frazy, są dla Twojej działalności zbawienne, bo jeśli klient szuka Twoje działalności musi wpisać w google właśnie tą frazę. Dla tego ja za ustalenie frazy nie pobieram żadnych opłat, jedyne za co będziesz u mnie płacił jest efekt wykonanej pracy. Daję więcej niż Ci się wydaje, bo słowo kluczowe i to w jaki sposób opiszę, Twoją firmę w internecie da wielki potencjał. Zapraszam do współpracy Piotr. W razie pytań i zażaleń tudzież skarg, czy chęci współpracy zapraszam do kontaktu.
Pozycjoner stron
Pozycjoner stron

2 komentarze:

  1. Słowa kluczowe już wybrałem. Moja strona istnieje już od 4 lat, pomimo tego mam około 1000 odwiedzających miesięcznie. Nie wiem co mam zrobić i do kogo się zwrócić o pomoc. Czy Państwo macie rozwiązanie takiego problemu? Czy możliwe będzie poprawienie oglądalności mojej strony?
    Ile to może kosztować? Kapsztad

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę o podanie tych słów kluczowych oraz kontakt do Pana/Pani. Na spokojnie rozpatrzy się czy te słowa kluczowe są dobre i ile to będzie kosztować. Pozycjonowanie będzie możliwe w ten sposób, że na te słowa kluczowe znajdzie się Pana/Pani strona w google na wysokim wyniku. Proszę o kontakt. KONIECZNIE kontakt. Natomiast odnośnie strony na wordpress`ie za dużo linków do strony o Kapsztadzie. A to zagrożenie wykluczeniem z rankingu google. Nie rozpisuję się proszę o kontakt:
    piotrkobylarz@poczta.fm
    skype: pietia213
    tel: 724512370
    http://www.pozycjonerstronseo.pl/p/kontakt.html
    Pozdrawiam Piotr.

    OdpowiedzUsuń