Google+ Pozycjonowanie stron SEO, pozycjoner, reklama internetowa, marketing SEM, z Piotrem

środa, 26 grudnia 2012

Reklama, samo-reklama jako dźwignia handlu

Jako, że mam pewne osiągnięcia w pozycjonowaniu to teraz się nimi pochwalę. Na wstępie pozycjonowałem bloga własnej roboty. Blog ten nazywa się Wiersze okolicznościowe dla kobiet. Było to już jakiś czas temu i wpadłem na pomysł by taki mini biznes rozkręcić, postanowiłem zacząć go pozycjonować na frazę "wiersze okazjonalne dla kobiet" oraz "wiersze dla kobiet" tudzież "wiersze okolicznościowe dla kobiet". Na frazę: "wiersze okazjonalne dla kobiet" osiągnąłem sukces w postaci tego, że znajduje się ten blog na pierwszym miejscu. Natomiast na frazę: "wiersze dla kobiet" na trzecim. Natomiast  na frazę: "wiersze okolicznościowe dla kobiet" na 2 miejscu tuż po moim filmiku. Tak jakoś się przyjemnie złożyło.
Kolejną z instytucji, którą mi przyszło pozycjonować jest basen, na frazy "basen Jaworzno" znalazł się na 2 miejscu, natomiast na frazę: "basen Chrzanów" na 3 miejscu, a na frazę: "kryta pływalnia Chrzanów" znalazł się na 3 miejscu.
Następnie pozycjonuję kurs żeglarski na 2 frazy: "kurs żeglarski Kraków" na tą, że frazę strona stoi na 3 miejscu, natomiast na 2 frazę: "kurs żeglarski Chrzanów" na 2 miejscu.
Kolejną z instytucji jaką przyszło mi pozycjonować jest gabinet ginekologiczny również, na 2 frazy: "Ginekolog Myślenice" przy, której znajduje się na 3 miejscu oraz na frazę: "Ginekolog Dobczyce", przy, której strona stoi na 6 pozycji wszystko w rankingach Google. Ostatnio osiągnąłem sukces w postaci reklamy firmy do, której również stworzyłem stronę mianowicie stronę zajmującą się remontami w Chrzanowie. Strona ta posiada w indeksie na dzień dzisiejszy, mianowicie na 05.09.2014 pozycje na frazy: remonty w Chrzanowie, elewacje w Chrzanowie, Remonty Chrzanów, docieplenia w Chrzanowie oraz docieplenia Chrzanów strona ta znajduje się w top 3.
Myślę, że te dane mówią same za siebie i warto zainwestować pewną sumę na rzecz działalności, która później zaowocuje tym, że klienci będą widzieć Twoją firmę w sieci. Zapraszam do kontaktu oraz owocnej współpracy Piotr.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz